aČlánky

PR články od Vás pro Vás

Přidejte si také svůj PR článek na jeden ze 14ti webů. Jak na to si přečtěte zde. Nestačí vám aktuální kategorie? Napište si sem do komentářů o další.

Jak zlepšit PR články?

Napsat PR článek dovede prakticky kdokoli. Samozřejmě že s různou kvalitou, která se pak projeví v neefektivitě takového článku. Pokud si nechcete najmout copywritera, pak zde máme pár rad, které Vám pomohou při psaní.

Tipy pro zlepšení efektivity PR článku

  • Ve článku používejte klíčová slova a zejména v textech odkazů, které vedou na Váš web.
  • Odkazujte na PR články z linkovacích systémů, blogů a jiných stránek. Pomůže to zvýšit hodnotu článku a následně i samotného webu, na který PR článek odkazuje.
  • Pište poutavě a snažte se v lidech vzbudit emoce. Mnohem lépe si Vás pak zapamatují.
  • Pište v jednoduchých větách jinak se budou čtenáři ztrácet.
  • Důležite části zvýrazněte tučně nebo kurzívou, pomahá to v orientaci.
  • Používejte nadpisy.
  • Nevkládejte jeden a ten samý článek na x PR webů. Místo toho jich raději napište víc.
  • Přidejte k PR článku štítky s klíčovými slovy.
  • Zařaďte článek do konkrétní kategorie, pokud neexistuje, napište si o její vytvoření.

Také se snažte aby měl článek rozumnou délku, zhruba 200-250 slov aby byl dostatečně informativní ale zároveň aby čtenáře neunudil. Nejprve je vhodné napsat si hrubý nástřel, který bude obsahovat všechny možné i nemožné informace a pak jej postupně zkracovat dokud nebude obsahovat skutečně jen to podstatné.

 

  • Linkuj.cz!
  • Top Články.cz
  • Jaggni to!
  • MediaBlog.cz
  • Bookmarky.cz
  • del.icio.us
  • Google Bookmarks

Emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované položly jsou označené *

*