aČlánky

PR články od Vás pro Vás

Přidejte si také svůj PR článek na jeden ze 14ti webů. Jak na to si přečtěte zde. Nestačí vám aktuální kategorie? Napište si sem do komentářů o další.

Proč psát PR články?

Psaní PR článků na internetu má v zásadě 2 důvody:

  1. SEO optimalizace webu.
  2. Komunikace s lidmi a svými zákazníky.

Psaní PR článků se v dnešní době degradovalo pouze jako součást SEO optimalizace webových stránek. A jako velmi úspěšná součást SEO optimalizace, kdy napsáním jednoho PR článku získáte poměrně dost zpětných odkazů, které jsou tématické a týkající se přímo wašeho webu. T o vyhledávače samozřejmě hodnotí velmi dobře.

Bohužel PR články zřejmě vznikly ze zcela jiného důvodu, kterým je komunikace s širokou veřejností. Teprve později se začaly využívat i pro účely optimalizace. Co přesně je PR si můžete přečíst například zde na wikipedii.

PR článek by tedy neměl být jen prostředek pro získání zpětných odkazů ale měl by mít i svou informační hodnotu. Především jde o to prezentovat sebe, své služby a ukázat se lidem na internetu. Zpětný odkaz by měl být jen příjemným bonusem, který pomůže webu i ve vyhledávání.

Už jen z definice zkratky PR by mělo být zřejmé že PR článek není nic jiného než jen další forma komunikace s lidmy potažmo s Vašimi zákazníky.

Jaké jsou výhody PR článku z pohledu SEO optimalizace?

  • PR článek je tématický a pokud jej umístíte na whodný web, pak je velmi dobře hodnocen.
  • Získáte poměrně hodně zpětných odkazů.
  • PR webů je spousta a můžete tak článek umístit na více z nich.

Jaké jsou výhody z pohledu komunikace se zákazníky?

  • V PR článku můžete uvést Vaši aktuální nabídku, výroční zprávy nebo plány do budoucna.
  • Jakýkoli člověk na internetu se k těmto informacím snadno dostane.
  • PR články budují důvěru mezi Vašimi zákazníky a Vámi.

 

  • Linkuj.cz!
  • Top Články.cz
  • Jaggni to!
  • MediaBlog.cz
  • Bookmarky.cz
  • del.icio.us
  • Google Bookmarks

Emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované položly jsou označené *

*